dinsdag 8 februari 2011

Wat "triggert" de partus ?

Wat brengt deze partus nu eigenlijk op gang ?

Wat is het "mechanisme" dat deze partus op gang brengt ?

Is het iets uit het binnenste van de Aarde of komt dit toch van buiten ?


Vragen , vragen, vragen...ik weet af en toe niet eens hoe ik de vraag goed moet formuleren...want de materie is zo complex.

Misschien zou ik me beter kunnen afvragen...wie of wat is er nu verantwoordelijk voor het ontstaan van leven en de evolutiesprongen, en de uiteindelijke partus ?


Is het God ?

Of toch gewoon de wetenschappelijke evolutie ?

Is het beiden ?



Voorwaar geen makkelijke vraag...en ik heb zeker het antwoord niet, maar er zijn verschillende aanwijzingen die allemaal dezelfde kant opwijzen...

Zo zijn er bijv. meer dan genoeg wetenschappelijke aanwijzingen dat dit "mechanisme" uit de kosmos komt, althans, als we Dr.Paul La Violette mogen geloven...


http://www.etheric.com/


Zijn hele leven staat in het teken van onderzoek naar de oorsprong en aard van de Superwave zoals hij hetzelf noemt.

Een cyclische uitbarsting of explosie (aangetoond o.a. middels ijsboringen op Antartica) van de kern van ons Melkwegstelsel...een golf van energie die zich met bijna de snelheid van het licht een weg baant door de kosmos en de Aarde al zeer vaak heeft geraakt...


Was een vergelijkbare explosie van een ster (26000 lichtjaar verwijderd) de oorzaak van de Tsunami van December 2004 ?

http://www.etheric.com/GalacticCenter/GRB.html


Volgens Dr. La Violette is deze Superwave verantwoordelijk voor het triggeren van ijstijden, maar ook het be-eindigen daarvan...

Uiteraard was mijn interesse meer dan gewekt aangezien o.a. Siegfried Bok ook verhaalt over een superwave van electro-magnetische energie komende uit het zwarte gat in de kern van ons Melkwegstelsel...


Vreemd genoeg word deze plek in de kosmos door verschillende culturen door de oudheid heen, vereerd, aanbeden, en er is ons zoveel informatie / aanwijzingen nagelaten in de vorm van bijv. de dierenriem, pyramides, Tarotkaarten, legendes, mythes etc dat we nu nog maar pas de reikwijdte ervan beginnen in te zien....

http://www.etheric.com/LaViolette/mythology.html


Wat uiteraard ook meer dan vreemd is, is dat deze materie niet aan het grote volk bekend wordt gemaakt...althans niet door de reguliere media.

Als het waar is wat Dr. Paul La Violette beweerd...dat we eigenlijk al overtijd zijn voor een volgende Superwave...dan staat ons nog heel wat te wachten...op zijn zachst gezegd

"Het einde" zou de lading beter dekken...maar dat willen mensen liever niet horen...want dan wordt het TE spannend...


http://www.starburstfound.org/YDextinct/p1.html

54 opmerkingen:

  1. Armand,
    Gefeliciteerd.
    Het is weer een kleurrijk geheel geworden en ...
    Bijzonder hoe Paul La Violette als astrofysicus precies tot dezelfde conclusie kwam als deze dokter in de 'weetnietkunde'.
    Maar het enige wat bij hem mist is wel dat "De zin van de evolutie" natuurlijk nooit kan/kon binnenkomen, want daar heb je echt de Oude Wijsheid met zijn cyclische processen en de voorzegging dat het allerkleinste en allergrootste slechts oneindig bewegen.
    Weet jij hoe wij die mens of zijn instituut kunnen bereiken in een poging om tot elkaar te komen?
    Zou wel heel bijzonder zijn.
    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Siegfried,

    Ik zie nu pas dat ik heb gereageerd op jouw berichtgeving via de email, en niet hier direct...mijn excuses daarvoor.

    Maar zoals gezegd is zijn emailadres te vinden op zijn website

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Armand,
    Ik heb een conceptbrief naar La Violette op mijn blog geplaatst omdat het te lang is voor een reactie.
    http://scienceendtime.blogspot.com/2011/02/request-for-contact-to-paul-la-violette.html
    Is het niet zo dat hij de kosmische wereld ziet als identiek met een atoom , hetwelk mijns inziens getriggerd is door het CERN-onderzoek en de electronen-microscopische onderzoeken van Koltic.[zie www.wetenschap-eindtijd.com ]
    Je weet dat mede door onze discussie over electron man en neutron vrouw op jouw site het atoom mijns inziens de spiegel is van het Universum.
    Misschien moet ik dit nog in de brief vermelden alvorens hem op te sturen.
    Maar belangrijk...???
    Het is al bijzonder genoeg dat astrofisici 99% op mijn lijn zitten, terwijl ik nog nooit naar sterretjes heb gekeken.
    Dat ook hij geen ingang vindt, maakt wel duidelijk hoe groot onze vrijheid van meningsuiting is en hoe de journalisieke wereld door de systemen worden gestuurd.
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toeval is wat ons toevalt door onwetendheid.
    Vandaag op de NRC-blog over deeltjesversnellers plaatste men zowaar dit krabbeletje.

    Het is grappig om te zien hoe de spelletjes met CERN de astrofysische wereld op zijn kop heeft gezet.
    De visie van Stephan Hawking ten aanzien van de Big Bang vanuit het Zwarte Gat en de Big Crunch en/of een implosie van ons uitdijende deel van de kosmos lijkt plaats gemaakt te hebben voor spiegelbeeldige visie.
    Ongetwijfeld is het electronenmicroscopisch werk van Koltic-daterend uit eind 90-er jaren hierin één van de factoren geweest.
    Dit onderzoek toonde aan dat in het electron -draaiend om het neutron of proton – niet alleen ieder omwenteling eindigt met een micro Big Bang in het electron, maar tevens ontstond er vlak voor die explosie een beat en/of een soort hartslag.
    In die tijd was ik al bezig met een oude doctrine – daterend uit ongeveer 6000 tot 8000 jaar geleden, die stelde “Alle cycli in het “Al wat Is” zijn elkaars gelijke en alles gebeurt tezelfdertijd.
    In het gehele evolutieproces ontstaat eveneens geleidelijk aan een hartslag.
    Eén van die astrofysici, die dit beeld in de spiegel heeft omgekeerd is Dr. Paul La Violette uit Amerika, waar ik recent contact mee zocht.
    Naar mijn bescheiden mening is die visie onjuist en ik houd het bij de visie van Hawking.
    Is het belangrijk? Ach ik weet het niet.
    Vreemd genoeg kwam La Violette wel tot dezelfde conclusies als ik dat eind 2012 de grote omwenteling zal komen, gelijk de Maya’s al hadden voorspeld.
    Voor meer info http://www.wetenschap-eindtijd.com/homepage_english/mankind_s_thinking/heartbeat_cosmos/cosmic_superwave/cosmic_superwave.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer Armand, dat 99,9999999% van de mensen geen belangstelling heeft, anders dan zijn /haar eigen geluk of sores.
    Iedereen lijkt te zijn uitgelezen of niemand interesseert het een biet.
    Ik heb de brief naar La Violette vanmorgen verstuurd en nu maar zien of hij ons kan helpen om zijn visie te geven over "Wat moeder aarde 'triggert' om te bevallen.
    Voor mij is het de mens die zijn eigen stofwisseling [vuur maken] ter hand neemt en daarmee een vreemd lichaam wordt voor de giga-baby die evolutie heet.
    Althans... dat is het dichtst bij huis.
    Maar aangezien alle cycli niet alleen allemaal met elkaar gelijk zijn, maar ook nog eens allemaal met elkaar gelinkt, kan ik met even veel recht zeggen dat dit het Zwarte Gat is.

    Nu heb ik nog een vraagje richting jou.
    Denk jij dat op Mars ook een evolutieproces is geweest, alwaar eenzelfde soort eindtijd met kernbommen is geweest?
    Volgens mij hadden zij net zo veel of misschien wel meer in hun Mars dan wij.
    En weet jij tenslotte waarom Venus vanuit de oudheid werd beschreven als ''liefdes-planeet''?
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Armand, leuk artikel met de verwijzingen naar het onderzoek van Paul La Volette. Ik had zijn werk al eens eerder gevonden en was ook geinteresseerd geraakt door de overeenkomsten van de conclusie van zijn onderzoek met die van Siegfried. Het leek voor mij net zoals het onderzoek van Maurice Cotterell aanemelijk en heb toevallig vorig jaar een boek van hem gelezen met als titel ''genesis of the cosmos''. Als je wilt kan ik het boek je toesturen. Er staan wel interessante wetenswaardigheden in bepaalde hoofstukken maar het was wel een worsteling om te begrijpen wat hij wil zeggen... Er wordt dan ook wederom zoals Siegfried al aangaf niets gezegd over de zin van evolutie en dat terwijl ,gelijk als Maurice Cotterell, hij er toch met z'n neus bovenop zit ?
    Wat triggert de Partus ? Ik denk dat Siegfried daar gelijk in heeft en het zowel de mens is als het zwarte gat. Daat zit hem voor mij dan ook de vraag want als dit de mens is dan is dat een reactie op het zwarte gat ? En dat maakt het een reactie op een actie uit het verleden. Wat ik wil zeggen is en waar niemand z'n hoofd over wil breken is dat alles tegelijkertijd actie-reactie is en dat alles dus in oneindige actie is. Buiten dit heeft naar mijn idee alles met bepaalde samenstanden te maken van ''alle hemelobjecten'' onderling. Zo kennen we als voorbeeld de Saros-cyclus van 18 jaar tussen zon-aarde-maan. De grotere cycli doen er langer over om in een terug keerende samenstand te komen... tot aan de aller grootste cyclus van de gehele kosmos. En zo denk ik dat wij nu in een samenstand komen van een grote kosmische cyclus die dan hier zijn invloed in sterkere mate heeft dan in het verleden op de kleinere cycli. Ik opperde al eerder dat daarom de eclipsen een invloed hebben op het aardse leven. Deze hebben ''nu er ook grotere cycli samen gaan vallen'' nu een grotere invloed op het aardse leven. En tot mijn verbazing vond ik daar nu toevallig een bericht over op Niburu...

    http://www.niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=56:het-effect-van-de-maan-op-het-leven-en-processen-op-aarde&catid=38:wetenschap&Itemid=51

    Deze invloed is mijn inziens dus in het verleden minder geweest maar wel ook weer in fasen sterker met het samenvallen met grotere cycli. Het is als de radartjes van de klok waarbij ook de wijzers op bepaalde tijden samenvallen. Bij een perfecte klok staan alleen op 00:00 uur de drie wijzers exact samen en anders alleen twee wijzers. Dit heeft dan ook weer alles met de oneindige omtrek van een cirkel te maken en/of het getal Pi. Het is misschien wel het best uit te drukken door te zeggen... als er iets ingehaald wordt staat het geen wat inhaald tegelijker tijd weer achter.
    De volgende maansverduistering is op 15-06-2011, het zou mij niets verbazen als er ergens rond 01-07-2011 nog heftigere aardbevingen en vulkaan uitbarstingen komen.

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Siegfried,

    Dank voor de moeite om LaViolette te kontakten...

    Mars...er ligt tegenwoordig toch genoeg wetenschappelijk bewijs voor het gegeven dat er ooit leven moet zijn geweest op Mars.

    De rivierbeddingen, de dikke laag permafrost onder het dunne laagje stof, en het waarschijnlijke water daaronder..dat Mars zelfs nog een atmosfeer (overblijfsel) heeft weten schijnbaar maar weinig mensen...

    Er zijn zelfs genoeg theorieen over aanwezige overblijfselen van bouwwerken...

    Vanuit de oudheid is het vooral het oude Oosten dat verhaalt over een explosie die zelfs in daglicht zichtbaar was...

    De Romeinen noemden het niet voor niets de God van de Oorlog...er is gevochten om te overleven...

    Als Venus de planeet van de liefde is, dan zal daar wel geen gevecht om te overleven zijn geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat het uiteindelijke doel van heer LaViolette is het ontrafelen van zijn/de waarheid. Deze ligt in zijn ogen in het beinvloeden/gebruiken van de Ether/subquantum kinetics.
    Wat hij daarmee bedoeld weet ik niet. Mijn inziens ligt de ether tussen de atomen en de particles (electron/proton). Daar tussen kun je als mens / natuur NOOIT komen. Dat is de hele grap van de universe. Je zou het hooguit ergens voor kunnen gebruiken.

    Meneer LaViolette komt verder erg sympathiek over. Wat je daar aan zou kunnen hebben weet ik ook niet.

    Verder zag ik nog een filmpje van heer D. Wilcock. Ook hij heeft het nu over de BARING VAN MOEDER AARDE in 2012. Wat inhoud dat wij na die datum ALLEN GOD worden.
    Is dit niet hylarisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha Dennis,
    Grappig dat David mijn site heeft "opgegeten", nadat wij met elkaar contact hadden.
    Want zoiets verzin je toch niet zo maar.

    En dan Armand,
    Ja Armand dit is ook mijn interpretatie van die oude wijsheid dat -zoals alles natuurlijk - tot sprookje is omgetoverd.
    Venus staat zo dicht bij de zon dat daar in kosmische koudegolven alleen een dikker jasje als atmosfeer voldoende is.
    Maar dat wij marsmannetjes na-apen weet ik wel zeker, maar ook zal het hier dan rustiger aan gaan dan op Mars.
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, ja Siegfried, als ik Wilcock zie, dan zie ik emptyness.
    Looking into your eyes I see madness.
    nou geef mij dan maar madness, haha.

    David heeft het licht al gezien. money makes the
    world go round. Hij is in ieder geval veilig gesteld.
    Het is werkelijk ongelooflijk om hem aan het werk te zien.
    DNA transformatie door cosmic super wave. Je zou het bijna
    gaan geloven.
    Maar het gaf mij wel een slam in the face. De kracht van new age is gewoonweg te groot. Geen mens wil horen dat ie fucked up
    is in the head. Everybody wants enlightment.
    Voor mij is de kous af. Laat iedereen lekker in de waan.
    It is meant to be....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha Dennis, en verlichting krijgen we allemaal maar niet voor deze fase van vernichting. Het is gewoon jammer dat zo weinig het bijzondere van ons slaaf zijn niet willen zien en dat is met de wereld wijde menselijke problemen ook moeilijk... Achja, ik zie dit vaak ook alleen als ik niet naar mensen luister want je zou je toch schamen mensdom te zijn ? Er wordt toch nergens over levens essenties gesproken ? en als dat al gebeurt dan worden het David Wilcock achtige waanbeelden.. want dan voelen we ons goed en bijzonder.
    Naar mijn idee is de Partus al geweest, de navelstreng is doorgebeten en rest nog slechts het oppuzzelen van de placenta.

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha Dennis,
    Ben ik nu gek of ben jij gek?
    Als David Wilcock emptyness was, had hij óf niet meer geweest óf had hij gegrepen dat wij allemaal gek zijn zoals we zijn.
    Hoe kan men oordelen over anderen?
    Stond er niet geschreven "Zij die oordelen, zullen veroordeeld worden?
    Het is toch veel interessanter om je af te vragen hoe en waarom de New Age zo kon ontstaan?
    Ik schreef hierover een niemandalletje op mijn blog, omdat ieder einde van een aeoon hetzelfde fenomeen opduikt.
    Maar gek genoeg was het niet de moeite waard om er op te reaguren.
    Voor mij ziet dit fenomeen eruit als één van de perfecties van ons mensdom zijn.
    Voor mij ziet het er zo geniaal uit dat ik het graag vertel en er over zou willen praten.
    Maar ik blijf maar voor mijzelf kakelen.

    En Pascal...
    Hoe gek kan je zijn dat je denkt dat de partus van moeder aarde al is geweest?
    En dat terwijl je het licht nog geeneens gezien hebt?
    Hahahaha
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Armand
    Armand
    Al wat ons dezer dagen toevalt komt van de zon ....(zou daar het woord ge-zon(d)- heid vanaf stammen trouwens !?).
    Kan jij uitleggen hoe het komt dat licht van de zon ons binnen een aantal uren bereikt en de straling afkomstig van de zonnevlam van jl maandag pas deze dagen (do/vr volgens de NASA)onze dampjas bereikt...?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach Siegfried, we zijn toch allemaal gek. Die Wilcock heeft misschien wel jouw verhaal (en je voorvaderen) opgegeten, maar alle dingen die hem niet bevielen gelijk weer uitgekotst. Je hoort hem geen woord reppen over Lucifer, tweedrachtzaaiers, verkalkte brug.
    Natuurlijk is het interessant dat de new age nu floreert. Die guru's hebben allemaal het licht al gezien, wij weten nu dat het de spiegel is van het denken/lijden, dus not the truth.
    Ik wil alleen maar aangeven dat de waarheid te beangstig is voor mensen. Natuurlijk wil het gros niet weten dat ze niet goed wijs zijn, ze willen een positieve afloop van het hele verhaal. En daarbij zijn alle middelen geoorloofd: opname in de heilige geest, DNA verandering, aarde duplicatie (ja het is ongelooflijk), karma oplossen door 'to forgive'.
    Hoe meer de wereld in elkaar stort hoe harder de new age gaat schreeuwen. Laat die 2012 of whatever maar snel komen, want het is allemaal zum kotzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Fons,

    Hieronder het gepikte antwoord op je vraag:

    Zonnevlammen: enkele feiten

    •Een zonnevlam is een brutale en kortstondige verhoging van de zonnestraling gedurende een beperkte periode van enkele minuten tot een paar uur.
    Een zonnevlam is plaatselijk en wordt gelocaliseerd op de zonneschijf.
    Het duurt 8 minuten alvorens het licht van een zonnevlam de Aarde bereikt.

    •Tijdens een zonnevlam stijgt de intensiteit van de X-stralen, UV en EUV-stralen dramatisch. Je kan een zonnevlam waarnemen als een flits in EUV-beelden van de Zon.
    Zonnevlam zijn moeilijk waar te nemen in zichtbaar licht vermits de stijging van de intensiteit in zichtbare straling beperkt is.

    •Zonnevlammen worden in categorieën onderverdeeld naar gelang hun intensiteit in X-stralen.
    Deze categorieën gaan van zwak tot uiterst energetisch: A, B, C, M, X, Y.
    Deze schaal is logaritmisch.
    Dit wil zeggen dat de stijging van M naar X veel groter is dan van A naar B.


    Plasmawolken - CME's: enkele feiten

    •Een CME is een 'coronal mass ejection'.
    Dit is een plasmawolk die weggekatapulteerd is. De energie die opgehoopt zit in de Zon kan lokaal instabiel worden.
    De energie ontsnapt in de vorm van een bewegende plasma wolk, d.i. kinetische energie.

    •De zonnewind is een continue stroom van plasma die vertrekt op de zon en wegblaast.
    Deze wind blaast in alle richtingen, d.i. radiaal.
    Een deel van de zonnewind blaast over het magnetisch veld van de Aarde.
    Een trage zonnewind heeft snelheden van 200 tot 400 km/s.
    Een snelle zonnewind raast met snelheden tot 700-800 km/s door de ruimte.
    Als de zonnewind een snelheid heeft van 500 km/s, heeft het plasma dat in de richting van de Aarde vliegt, 3 dagen en 11 uur nodig om de afstand Zon-Aarde te overbruggen.

    •Een ontsnapte plasmawolk komt bovenop de achtergrond zonnewind.
    Vergelijk het met een schokgolf/tsunami die over een rivier of zee beweegt.
    Een plasmawolk heeft snelheden van 100 km/s tot 2000 km/s.
    Een trage plasmawolk 'verdwijnt' in de achtergrond zonnewind.
    Terwijl een snelle CME met een schok door de ruimte raast.

    •De zonnewind is gemagnetizeerd, plasmawolken eveneens.
    Wanneer het plasma over de Aarde blaast, kan het magneetveld van het plasma interageren met het magneetveld van de Aarde.
    Op deze manier wordt energie getransporteerd in het aardsysteem.
    Dit fysisch proces veroorzaakt magnetische stormen.
    Magnetische stormen verstoren radiocommunicatie, verstoren signalen die vanop de Aarde naar satellieten worden gestuurd en kunnen zo de navigatiesystemen zoals GPS verstoren.
    Magnetische stormen kunnen elektrische stromen induceren in elektriciteitscentrales of het elektrisch netwerk en in pijpleidingen.
    Een mooie toegift van dit soort ruimteweer zijn de aurora's.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pascal,

    Verdoem mij, ik krijg het nauwelijks bijgehouden...maar goed wat wil je met een wannabe-blogger...

    Ik heb op internet al wat fragmenten gelezen uit verschillende boeken van LaViolette, en hoe interessant ik de verschillende onderwerpen ook vind...zeker de aanwijzingen voor de link met de oudere culturen ( Egypte, Maya's) en hun Goden die waarschijnlijk personificaties waren van de planeten, sterren, sterrenbeelden etc
    Stoor ik me een beetje aan hoe alles inderdaad wordt aangewend als een mogelijke oplossing voor...zeker in zijn alternatieve energie boek.

    De essentie en het waarom is duidelijk niet aan de orde...terwijl hij er inderdaad wel met zijn neus bovenop zit.

    Maar waarschijnlijk is dat gewoon onze eigen perceptie, soms heb ik het idee dat echt bijna niemand linken kan leggen..of vergelijkingen kan zien...alsof je van een andere planeet komt, maar ik dwaal af...

    Daarbij is het heel gek, maar zodra een Westerling over ether begint te spreken, ik gelijk een klef gevoel krijg..alsof het ergens gewoon niet klopt...men praat er wel over...men schijnt het zelfs al in laboratoria te kunnen simuleren...maar ik vind de Oosterse benadering ergens veel "natuurlijker" klinken...ook ongrijpbaar...zelfs magisch, zoals het dat in de realiteit eigenlijk ook is.

    Ik ga plat...een goede nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. http://www.siloam.net/

    Nog een link naar een website met ook weer veel interessante materie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle Jesus me Piete ...Armand,
    Vergeef me dat ik daar te dom voor ben.
    Straks krijgt de zon nog de schuld van onze ondergang.
    Wij lokken de partus van onze Moeder toch zelf op, of zie ik dat verkeerd?
    Denk je nu echt dat onze "mandenvlechter" dit kan volgen? Haha!!!
    Mag ik je vragen wat er ongrijpbaar is aan de Oosterse benadering?

    Oh...
    Ik heb nog wel iets geks te melden.
    Krijg binnenkort bezoek van een oud-collega Chirurgie, die het tot "Omhoog gevallen Leraar aan de Universumtijd van Maastricht schopte.
    Hij is nu mijn website aan het bestuderen en dit wordt vast een leuke ontmoeting na ruim 30 jaar.
    Je weet dat dáár mijn voettocht naar de hel begon met het "vermoorden" van Paus Lemmens.

    Wordt heel spannend.
    haha
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt Armand...en is het gezegde niet `beter goed gepacht dan slecht bedacht`!
    goed week eind

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Siegfried,

    Ik doelde daarmee op hoe het Oosten de ether omschrijft...ik meende dat Prana er een ander woord voor was...1 van de 5 windgoden...hoe zou je dat element of energie moeten zien ?

    Is dat de scheppende kracht ?
    Oftewel yinne energie ?

    Dat is voor ons immers ongrijpbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Armand,
    Ik moet hiervoor Professor Maria vragen en die is Oosters vaag.
    Is het de levensadem of de sexenergie?
    Volgens mij is dat Adam en we leven nu in Noach.
    Het leven heeft te veel woorden voor zoveel hoofden zo veel zinnen.
    Dat is Babylon ten voeten uit.
    En Serius zijn ...
    Ach je weet het het is de Titanic van GreenPis: zeiken over de natuur die toch vergaat.
    Verder kom ik niet.
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Armand, de ether zou je volgens mij kunnen beschrijven als het medium waarin electromagnetische straling zich voortplant, en dat is in alles. Ook iets wat Dennis al schreef... de ruimte tussen de deeltjes maar dan met de deeltjes. Paul la Violette legt dit anders uit en heeft het in zijn boek over X-en Y-etherons die een oneindige cyclus als een chemische reactie doorlopen... Achja, ik zie het niet anders dan dat alles door de mens bekeken wordt als een deel van het geheel omdat een mens ,die zelf een deeltje is, het anders niet kan beschrijven en begrijpen. Inderdaad dus wat Siegfried schrijft...zoveel hoofden zoveel zinnen. Natuurlijk is het voor de mens ongrijpbaar want de mens is zijn defect of... de mens is de mens en alleen een mens kan het over een ether hebben. Ik ben bang dat dat komt door onze laagste staat van bewustzijn met ''het woord als medium''. Is het toevallig dat we het bij radio en televisie uitzendingen nog over de ether hebben ?

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gebruikte men ether vroeger niet voor narcose?
    Wat moet dat dan een heerlijk walhalla zijn geweest.
    Wij zijn toch gewoon maar mee-eters en of stinkende pokdalige puisten in dat geheel?
    Geen wonder dat iedereen deodorant gebruikt.
    Haha...What a soap.
    De rotting is nu echt wel overal en wordt steeds beangstiger.
    Ach... het stond toch al in X-en Y-etherons geschreven om met het "Violette Licht" te spreken.
    My God... It's all in the name and the name is God ... sprak het beest met de horens.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahaha Siegfried, dat is nou eens een mooie omschrijving van ons zijn...hahaha. Maar nu even zere-neus want deze zit bij mij niet voor niets vol met mee-eters. Ik ruik ineens via de ether vanuit het Oosten van het land een vlaag van de Godendrank met een vleug cynisme...hahaha. De wind kwam vandaag toevallig ook het Oosten maar wacht maar tot ik er één gelaten heb...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Pascal,
    Je hebt gewonnen hoor!!!
    Ik schreef dit floddertje, omdat ik baalde dat het weer ontaardde in "eterische" waanzienigheid.
    Zolang we niet in staat zijn om X-en Y-etherons van elkaar te onderscheiden zal het nooit verder komen, anders dan ouwehoeren over niets.
    Yange energie is linksomdraaiende kille energie en yinne energie is rechtomdraaiende warme en rustgevende energie.Althans bij de mens, die de spiegel is van de kosmische energie.
    Dit kan men simpel testen met magneetbanden om het hoofd en daarmee kan men ook nog eens waarnemen wat de gevolgen zijn van deze energieën.
    Ach...
    Misschien is het onmogelijk in een tijd van rijkdom om te beseffen dat evolutie kon ontstaan door energieschaarste en/of armoede en dat rijkdom het tegenovergestelde effect heeft op onze hersenpan.
    Ik heb althans de moed opgegeven dat er nog een open dialoog komt over ons angsthazen-bestaan.
    Jammer, maar het is wat het is.
    En stront heb ik genoeg gegeten.
    Door die schade en schande werd ik wat wijzer dan ik was.
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. IK zag dit voorbij komen, dit leek me wel interessant zeker al om te zien hoe dingen samenvallen.

    http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/SilverlightPlayer/Default.aspx?peid=c29550a872814c2a9e7ba28ac0c7d1e61d

    geniet er van zo,n 2.37 minuten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Siegfried, ja ik had begrepen dat je ervan baalde. Ik wilde je vragen...
    Groeien de links en rechtsom draaiende energieën naar gelijkheid in kracht ?
    en is het kosmische Yang wat het Aardse yin beinvloed en het Kosmische Yin het Aardse yang ?

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ach...Pascal,
    Voor hoe ik in deze voor mij dolgedraaide wereld sta zijn geen woorden meer toerijkend.
    Dacht ik eerst nog dat alles wat status had slechts één kant kon opkijken en door eer zichzelf tot God had verheven, nu zie ik dat het totale zinloosheid is om nog verder te gaan met mijn poging om de zin van deze menselijke onzin verder aan het papier toe te vertrouwen.
    Ik dacht dat ik het zodanig had voorgekauwd dat iedereen er wel iets voor zijn/haar gading uit kon halen.
    Als je in mijn leven kon kijken en hoe ik werkelijk alleen maar stront op alle fronten van de samenleving heb geprobeerd ter discussie te stellen en daardoor zelf steeds dieper in de stront werd gedrukt...
    Ik heb nu genoeg stront van anderen gevreten en doe er voor mijn gevoel het beste aan om maar gewoon met stille trom te vertrekken.

    Het spijt me Pascal, maar je vraag over de aarde die Yin zou zijn, is daarin een typisch voorbeeld dat je van het hele verhaal echt nog niet veel hebt begrepen.
    Ik denk dat je er beter toe doet om te zorgen dat je placenta-capsules gaat bestellen als je tenminste twee gezonde dochters op deze verrotte wereld wilt neerzetten, in plaats van stront deze richting op te sturen als de wind goed staat.
    Het spijt me.
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Siegfried, dankje voor de duidelijkheid..
    Ik vraag niet of de aarde Yin zou zijn en ik trachte eerder nogmaals te proberen de stront als Holy Shit te zien. Je weet dat ik je dankbaar ben voor het verhaal en ik weet ook wel dat jij daar niets aan hebt en daar alleen staat zonder feedback te zien vanuit welke hoek dan ook. Ik weet niet meer wat ik erop kan schrijven anders dan dat door uitwisseling er een groei naar gelijkheid is van Yang naar Yin en van Yin naar Yang en dat dat kosmisch gezien spiegelbeeldig verloopt maar dat die aardse (r)evolutie ophoudt als Yang yang tegen komt en het Kosmisch gezien dan Yin is. Waarom draait koude energie linksom en warme rechtsom ? en het midden tussen beide staat stil als beide krachten even groot zijn ? de conceptie en de dood ?
    Ik weet ook wel dat ik mij in de nesten hebt gewerkt met twee kinderen op komst in deze tijd, het zijn overigens twee jongens...een ééneiige tweeling. Nee Siegfried, ik stuur je veel liever een kaartje dat ze ''gezond'' ter wereld zijn gekomen.. als God het wil.
    Ik had al gezocht naar de placenta capsules maar er wordt nogal wat aangeboden en weet niet welke... Ik wilde dat Armand nog vragen, dus bij deze... Armand weet jij waar ik ze kan bestellen ?

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo levensgenieters,

    De partus speelt ons parten!
    Pascal begin april of eerder mag ik me ook vader noemen en misschien zijn capsule een beter idee dan placenta carpaccio
    Welke capsulles zijn aan te raden en waar zijn deze capsulles te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach ja Pascal,
    Ik had het kunnen weten dat het zonen waren, want de kosmos streeft nu eenmaal overal naar gelijkheid van energieën tussen yin en yang.
    het lijkt me beter dat ik me er verder maar niet meer mee bemoei nu ik zie dat Trix het verhaal ook al goed begrepen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Voor de schapenslachters onder ons...haha

    http://www.deepbluehealth.co.nz/product/37719be5-e91b-4a2e-9f9d-4d1d38a3a195.aspx

    Het wordt me wel steeds duidelijker wat de trigger op Aards niveau is...is vraag me regelmatig af hoe anderen het klaar spelen om nog enthousiast te werken, sociaal ondernemend te zijn, voldoen aan alle maatschappelijke trends etc, ik bedoel...waar halen al die mensen die energie vandaan ?

    Waarom heb ik die energie niet ?
    Terwijl er toch echt een rode vuurbal in me schijnt te zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. haha Armand,
    Aan het einde der dagen - als het kalf verdrinkende is - zal de waarheid herontdekt worden en het zal rauw op onze maag liggen.
    Neem aan dat je dit ook voor onze kinderfokker Pascal opzocht.
    Sorry Pascal, het was niet cynisch bedoeld maar eerder omdat ik opperst verbaasd was dat je mij er niet om vroeg.
    Ik zal dit linkje doorsturen naar de EO, die -zie volkskrantblog - geen aandacht meer wil schenken aan wiegedood omdat ik brutaal/agressief was richting een een met penneveer geeerde journaliste.

    En waarom heb jij geen energie...???
    Je werkt je toch uit de naad om de economie gaande te houden?
    Ik ben je daar tenminste hartstikke dankbaar voor, want anders was het al lang chaos.
    Neen... zonder gekheid.
    Is het niet te bijzonder voor woorden dat de I Thing ons naliet..."Als ander leven zich terugtrekt in de winter, gaat de mens vechten"?
    Moet je nagaan.
    Dit was meer dan 6000 jaar geleden.
    En zie je het als een zwangerschapscyclus - want daar gaat dit item toch over - vecht het nog ongeboren kind zich toch ook dood om het licht te zien?

    Ik vind het nog altijd jammer dat mijn reis door de dokterswereld - waar ik al met al 20 jaar doodgeknuppeld werd - nergens bespreekbaar is geworden.
    Vaak vraag ik me af waarom ik dit alles moest heronderzoeken, want voor mijn belang was het zeker niet.

    Van de uitgemolken erwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dankje Armand voor de link... Siegfried, ik vroeg je er nog niet om omdat ik eerst zoiets had van waarom geen lichaamseigen ? dat is toch de enige juiste keuze en dat was ik nog met Debby aan het bespreken.... maar ze werdt al misselijk bij de gedachte en zoiets vraag je toch niet ? maar Ach.. misschien is het ook wel niet meer natuurlijk. Ik vond wel dat het in Amerika een soort mode geworden is en daar bedrijven zijn waarbij mensen van de eigen placenta pillen maken. Dan doen ze de placenta wel eerst in de oven om het vocht eruit te halen zodat het daarna te vermalen is en in capsules is te doen. Ik neem aan dat dat ook met de schapen placenta gebeurt en vraag me af of de enzymen hun werk dan nog wel doen ? maar maakt het nog wat uit ? Leven we niet allemaal mede nog door een placebo-effect ?

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Pascal,
    Ik vraag jou toch ook niet waarom je je pies niet drinkt en je poep niet eet om daarmee stabieler in het leven te staan?
    Je gelooft het misschien niet, maar daar kan ik niets aan doen.
    Heb je trouwens één idee waarom het nagelaten is de vrouw te wijzen op het nut van het niet opeten van de placenta?
    Het is dan geen onderwerp voor hier, maar zo zijn er echt nog -tig vragen die onbeantwoord en/of niet aan bod kwamen.
    Maar mij maakt het langzaam maar zeker geen donder meer uit, want oprechte interesse is toch nul komma nul.
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Siegfried, je hebt gelijk.. maar pies drinken had ik al van je gehoord en van poep eten weet ik alleen dat o.a. konijnen dit doen voor een goede spijsvertering en dat deze poep bij hen wordt geproduceert in de blinde darm. Buiten dat zijn konijnen vegetariers dus zal het daar ook wel mee te maken hebben.
    Dat de vrouw niet gewezen is op het nut van het niet opeten ?.. ik weet het niet maar ik denk omdat ze het dan wel was gaan opeten omdat ze dan de man dan minder nodig zou hebben en dat zou lijden naar minder mannen en minder oorlogen en het niet uitgroeien tot een mensenplaag. Ik denk niet dat ze het nut voor kosmisch welzijn boven de lijdensweg had verkozen. Maar dit is inderdaad geen onderwerp voor hier en uit je laatste zin maak ik op voor nergens.

    Pascal.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goed...
    Terwijl we weer aan het zeiken zijn of met stront gaan gooien,draait de wereld rustig door.
    En wat triggert nu de partus van onze "ondergang"?
    Ik kijk naar de ontwikkelingen in het Midden Oosten dat - als wij goed kijken - feitelijk een opstand is tegen het imperialistische westen.
    Komt die opstand zomaar toevallig uit de lucht vallen?
    Misschien kennen jullie mijn stellingname over toeval: Iets dat gebeurt door onwetendheid.
    Maar wat is dan de trigger?
    Mag ik de I Thing erbij halen?
    Staat daar niet meermalen in vermeldt dat.."Als het leven zich terugtrekt gaat de mens strijden"?
    De giga-energie die nu de aarde bereikt zou wel eens de trigger kunnen zijn geweest voor deze opstand.
    En dit is nog maar het begin...
    Persoonlijk denk ik dat hier die trigger ligt, maar weten is iets anders.
    Ik zal op mijn eigen blogje nog een kattebelletje schrijven over de nieuwe profeet en zijn voorland.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dank voor je bericht Siegfried

    Wat ik vooral verbazend vind aan de gebeurtenissen in Afrika/Midden Oosten is dat het redelijk vreedzaam begon in Tunesie..en via Egypte steeds agressiever met nu voorlopig Syrie als kroon...je ziet dus duidelijk het verloop hierin...ik houd mijn hart vast voor de volgende r-evolutie.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Armand,
    En wat dacht je van Amen Rika, die niet toevallig de global warming met een "kleine" atoomoorlog wil gaan bestrijden?
    Ik weet dat denken konkelen met de waarheid is, maar dit slaat toch alles!!!
    Jij bent de man die weet van de volgende superwave van kosmische energie, dus jij moet toch kunnen voorspellen wanneer de kogel door de kerk gaat?
    Dan zal ik Confissius aankondigen.
    Hahaha
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het zou me niets verbazen als het een en ander met elkaar gaat samenvallen...maar hoe en wanneer...

    Voor wat betreft de volgende superwave..deze wordt door de verlichte Dr.LaViolette verwacht tussen nu en 400 jaar...statistisch gezien zijn we eigenlijk al overtijd...volgens de ijsmonsters.

    Maar de Maya's noemden 21-12-2012 niet voor niets het jaar Zero...het samenvallen van een groot aantal cycli.
    Voor mij persoonlijk lijkt 2012 daarin de piekdatum...dat betekent dat we nu dus naar een maximum gaan toewerken...en dus steeds harder gaan vechten.

    Het is en blijft lastig om echt iets met zekerheid te zeggen...dat er iets gaat gebeuren is me duidelijk...maar hoe en wat en wanneer?

    Voor mij voelt het alsof we er al middenin zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een leuk stukje over waarom rusland zoveel schuildkelders bouwd, ook op andere plaatsen in de wereld worden ze gebouwd.

    zie link

    http://thewatchers.adorraeli.com/2011/03/01/russian-warning-issued-over-%E2%80%9Ccontrolled%E2%80%9D-comet-headed-towards-earth/

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Armand,
    Had over je opmerking "statistisch gezien zijn we eigenlijk al overtijd...volgens de ijsmonsters" heen gelezen.
    Is dit niet een foutje van ons rechtlijnig denken?
    De cycli worden immers steeds langer/
    Als ik nu kijk hoe wij als "vuurvretende mensenplaag" bezig zijn om de aarde netjes in die cirkelgang om de zon laten draaien zijn we toch uitgegroeid tot "Gods evenbeeld"?
    Je weet dat ik de Maya Year Zero heb bijgesteld met de fictieve geboortedatum van Jesus, maar dat zijn slechts peanuts.
    Heb trouwens nog niets van La Violette gehoord.
    Het blijft totaal onmogelijk om er met wie ook over te praten.
    Heb natuurlijk ook weer niets gehoord van die Limburgse krant naar aanleiding van dit melancholisch verhaaltje van een columniste over "De laatste carnaval".
    Ik vrees - de ontwikkelingen in de wereld volgend - dat God al handenwrijvend vertrokken is met het zien dat Zijn missie volledig geslaagd is.
    Jaja... We zijn toch allemaal God van ons eigen kleine Universum geworden?

    En Kees...
    Dacht je werkelijk dat de Russen schuilkelders bouwen vanwege die komeet?
    Dacht je dat zij geen weet hebben van de "Oude Voorspellingen"?
    Is niet alles wat er naar buiten komt "De leugen zelve"?
    Kijk!!!
    Zo'n stom verhaaltje in de media is niets anders dan ""De handen wassen in onschuld", want met zo'n kometen-verhaal treft ons toch geen blaam?!
    Oh... er zal zeker wel een komeet op aarde kunnen inslaan, maar volgens mij zijn we dan al lang naar Gods tempel verhuisd.
    En...
    Heb jij het gevoel dat jij mede schuldig bent aan deze verrotte wereld?
    Nee toch?
    Ik heb me lang schuldig gevoeld dat ik "doktertje in de weetnietkunde" speelde.
    Daarna voelde ik me schuldig dat ik op kosten van de samenleving leefde en kon studeren.
    Maar nu ik weet dat ziekte een reactie is van de natuur in een oeverloos pogen de symbiose tussen mens en natuur te herstellen en dat dit volledig in Gods Plan lag, is dit schuldgevoel wel verdwenen.
    Daarvoor in de plaats kwam het gevoel dat ik het niet voor niets gekregen had en het naar buiten moest brengen.
    Is dat gelukt?
    Ik denk het wel, want het zwijgen van de systemen is al een teken dat zij "te bang zijn om hun handen te branden" en onderwijl ligt het wel overal.

    Alaaf
    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aan het einde der dagen zullen wij alles HERontdekken en dan pas zullen wij KUNNEN beseffen dat de definitie van leven veranderd moet worden in "Alles wat beweegt is leven" en/of van een atoom tot de kosmos als geheel.
    Dit stond vanmorgen in de krant
    http://www.nu.nl/buitenland/2462065/buitenaards-leven-gevonden-in-meteoriet.html
    We zijn er dus nog net niet.
    Maar als die definitie eenmaal veranderd is, krijgen de New Agers toch gelijk dat we naar een volgende dimensie vertrekken.
    Haha
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Siegfried,

    Bedankt dat je mijn blog een beetje in leven hebt gehouden...ik zat weer even in een zelf gecreerde kerker wat rond te dwalen...

    Ik vind het lachen...iedere keer als je me ergens mee corrigeert, denk ik gelijk van: oh ja, dat moet ik inderdaad ook rekening mee houden...waarschijnlijk komt dat ook door de ratrace van alledag, het is toch ook om gek van te worden...maar goed...back on topic.

    Ik heb zelf ook weer heel wat interessante dingetjes gevonden...

    Moeder Aarde begint letterlijk te barsten, wereldwijd...

    http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2011/03/08/lithospheric-fracturing-being-reported-across-the-globe/

    En uiteraard...het spel van heers en verdeel in Libie ( en omstreken) kon natuurlijk niet uitblijven...

    http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=23548

    BeantwoordenVerwijderen
  45. http://abcnews.go.com/International/electronic-warfare-north-korea-nears-completion-electromagnetic-pulse/story?id=13081667

    En ondertussen gaat het harde werk in het Oosten gewoon door.. Provocatie?

    If i die before i wake.. zou ik niet erg vinden.. Maar ik vraag me wel ns af of de "machthebbers" rustig slapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Trix,
    Mag ik je vragen wie in jouw ogen de provocateurs zijn?
    Denk je werkelijk dat machthebbers zich iets afvragen?
    Nu kunnen we er natuurlijk over twisten wie machthebbers zijn, maar in mijn ogen zijn die totaal niet bezorgd.
    Hoogmoed is tot zulke hoogte gestegen dat zij alles weglachen en een ieder die dwars ligt zonder pardon elimineren om een nog betere wereld te creëren.
    Laten we maar effe bij Libië blijven.
    meer dan 40 jaar is Kadaffi vasal van het Westen. Natuurlijk waren de wantoestanden daar al decennia lang bekend. Nu die Bedoine-leider in het nauw gedreven wordt moet hij gewoon voor het oorlogstribunaal komen. Lachen toch?

    Ik had gisteren bezoek van een oud-collega chirurg.We hebben zo'n 12 uur allerhande uitgewisseld en NIETS - echt helemaal NIETS - kwam er binnen. Wat me het meest opviel was dat hij echt helemaal niets wist van wat er in de wereld speelt, maar ook totaal niets wist en niets wilde weten over alternatieve visies t.a.v. geneeskunde. Hij lachte vriendelijk om alles.
    Mijn bek viel er van open.
    God sprak met een "gevallene". Zo voelde het.
    Neen!!!
    Machthebbers zien de onrust wel, maar discussieren rustig over de te volgen strategie.
    En die strategie heet "Provocatie" zodat als zij kwaad worden ZIJ als schuldigen worden veroordeeld.
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Siegfried,

    Je moet ooit je best doen om je broek op te houden helaas.. had je een goede bretels aan :)

    Ik vraag me af of het met Kadaffi zo gaat aflopen, lijkt mij niet de type voor achter de tralies te gaan zitten maar eerder een gezicht-transplantatie en een klaphut in Chili of elders..Dit denk ik omdat in dit tribunaal naar mijn weten nog geen echte "oosterse leiders" zijn veroordeeld, vanwege jurisdictie die schijnheilig internationaal recht heet. ( maar dit is meer een gevoel dan dat ik er verstand van heb )

    De provocateurs in mijn ogen zijn de kliek die geen bretels nodig hebben omdat zij elkander broek omhoog houden, hoe het zit met de kliek weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik bij 2 boekhandels de boogyman in back order heb staan, zou eerst 11dec binnen komen maar nu duurt het 15juni en wellicht is het dan weer iets, als we nog leven :0

    Maar eerlijk gezegd ben ik en is iedereen een provocateur, je ziet het baby's al doen, een beetje lachen voor een knuffel en eten, kindjes voor snoep en aandacht..

    Wat zijn wij toch slim...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Trix,
    Laat mij beginnen met je "lach-symbool :)".
    Neem aan dat je niet weet dat dit ooit het teken des doods was ....of misschien toch???
    Ach moet kunnen in deze omkeringsfase waarin wij Westelingen het einde van de evolutie maken met ons Lucifer-galabal.
    Zo je lollige inzending ziend neem ik aan dat jij ook geen bretels nodig hebt en/of meegeniet van de uitmergeling van de rest van de wereld.
    Je vergoeielijkt het dan wel met je laatste zin, maar aan niets is te merken dat je daar één seconde van wakker ligt.
    Aan niets laat je merken dat je beseft hoe bijzonder de zwangerschap van Moeder Aarde is.
    De New Age is dan tenminste nog blij dat Moeder's kindje binnenkort het levenslicht mag zien.
    Als er dan ook maar één boek is wat je nooit moet lezen is het in mijn ogen "De Boogeyman" wel, want dan ga je pas echt vijand-denken.
    Het spijt me dat ik het zeg maar je reactie irriteert me weer, omdat het getuigt van nihilisme.
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Siegfried,

    Van het lach symbool ben ik niet op de hoogte dat het een teken des doods is.. Laat voorop staan dat ik iedereen alle geluk en gezondheid toewens.. Voor wat het waard is want ik heb niets te geven en ik hoef niets te krijgen..

    Bedoelt je met "mijn" nihilisme dat ik nergens in geloof heb je geloof ik gelijk.
    Als je bedoelt dat het mij geen reet interesseert heb je ongelijk.
    Als je bedoelt dat ik te weinig brains heb en dat je liever blogt met gelijk gebrainde dan moet ik je teleurstellen want ik ben wie ik ben..

    Wat ik bijzonder vind is dat toch steeds meer mensen openstaan voor de "eindtijd".. En ik blijf jullie benadering/research/zoektocht zeer bijzonder vinden. Zelf kan op geen enkele vraag een antwoord geven hoe "het" is en wat er aan zit te komen.
    Ik stuur mensen door naar websites zoals die van jullie en zeg dat het een kwestie is van afwachten en vooral door te gaan met wat je leuk vind om te doen.. Niet te druk maken.. {lach-symbool}
    Tja wat kun je dan fatsoenlijk doen of zeggen?

    Het zou goed kunnen dat er deze Pasen iets "tastbaars" aan zit te komen en daar zou ik inderdaad van genieten, ik geef het graag toe dat ik eerst moet zien om te geloven..

    Ik kan er niets mooiers van maken... Tsunami, beving, uitbarsting.. in versneld tempo, als er binnenkort bommen gaan vallen dan vallen ze.
    Wakker liggen doe ik niet.. Waarom zou je? Het gaat toch perfect zoals het gaat.. wat wil je nog meer?

    Partus in de kosmos en van de aarde is vergelijkbaar met zwarte gaten die de neiging hebben alles in de buurt op te slokken en steeds groter te worden, totdat het geheel onder zijn eigen gewicht implodeert..

    Het is zeker bijzonder de stofwisseling in zijn geheel..

    Meer is het toch niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Trix, het enige probleem met je schrijven is je naam.
    Are you even human? De enige reden waarom je hier bent is omdat je naar jezelf op zoek bent.
    Jaren lang was ik opzoek naar 'Dennis', erachter komt dat je niet meer bent dat 1000 generaties (erflast) met als laatste schilletje 'Dennis'.

    Je wilt de boogey graag lezen, nou go ahead!
    Het zal een moral test zijn met betrekking tot de schuld vraag.
    Ga je de boogey de schuld geven of je zelf, of beide?
    Deze vraag is overigens retorisch.

    And Trix, please stop defending yourself!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nou, de partus lijkt waarlijk op gang te komen...wat een ellende...en ik klootzak moest een blog beginnen over wat triggert de partus.

    En dan lullen we hier graag over het Boogey-spook dat rondwaart en ons als een onzichtbaar monster zou dicteren...geweldig.

    Geweld-ig boek ook, mits je een redelijk beeld hebt van wat ons intelligente slimme denken in werkelijkheid is...konkelen met de waarheid, liegen dus, ik-censuur is misschien ook een goeie.

    Nee, Trix, dan kan ik je beter het Luciferboekje aanbevelen, dat geeft een duidelijker beeld.

    Trix, waarom niet je eigen naam ?
    Dan laat je in ieder geval al een stukje van jezelf zien.

    Niet dat ik zoveel van mezelf laat zien, maar ik probeer het, zo goed en zo kwaad als ik kan.

    De hele wereldse situatie ziet er nu pikzwart uit, en dat ziende doet mij ontzettend veel pijn, de ene dag meer, de andere dag minder, en ik laat het zeker niet altijd merken...en toch is het te bijzonder voor woorden dat alles van A tot Z moet zijn geweten omdat het ons op talloze manieren is nagelaten, of dat nu het Woord zelver is, dat we compleet verdraaiden of onze "wetenschappelijkheden" of alleen maar al de tekenen van alledag.

    Ik bedoel..iedereen die nu nog roept dat het allemaal maar toeval is wat er op dit moment speelt in de wereld, of roept dat dat altijd zo is geweest,sorry.

    Iedereen die roept dat men niet wakker ligt van alles wat nu om ons heen gebeurd, bullshit

    Net zoals: ach, als dit het einde is, dan hoop ik maar dat het snel en pijnloos is...wat een illusies..

    Dat gaat mijn koppie helaas niet meer in...en ik wordt er moe van.

    Ik ga, als de kosmos het blieft, hopelijk rustig slapen, ik heb alweer veel te lang op dit rotartikeltje gezeten.

    Dennis, dank je voor het opzetten van de politiepet, hij staat je goed, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  52. En nu...
    Toch was onze "alien Trix" we heel dicht bij de hamvraag "Wat triggert de partus van onze Moeder" met zijn "lach-symbool :) de dood".
    Ten eerste is het het symbool van de verlossing van het lijden van de linkerhand van God, zoals de Bijbel het noemt om ons in verwarring te brengen.
    De Tarot was er nog het dichtste bij met zijn mensbeeld "God en de Duivel".
    Voor onze leider Rutte als mislukte concertpianist is dit symbool gesneden koek: het symbool van de linkerhand van de muziek.
    Hij kan nu het hoogste lied zingen, want hij heeft "de nachtschade vrouw"- die de linkste van ons allen is - al uit zijn mind verbannen en speelt nu vrijelijk de G-sleutel van het leven.

    En dan wenst onze Trix ons ook nog een trick door ons allen geluk en gezondheid te wensen.
    Geluk is toch voor de domme volgens de volksWIJSHEID?
    En over gezondheid maar niet te spreken, want als er één ding is is het wel onze ongezonde "geest van leven" en/of nagelaten als hoogmoed voor de val.
    We zingen nu allemaal het hooglied van mensdommigheid en/of het Lucifer Galabal van het leven.

    Trix... je hebt groot gelijk dat je je naam niet bloot geeft in dit zooitje ongeregeld, want...
    Geboren worden en dood gaan moet je helemaal zelf doen en daartussen is saamhorigheid.
    Met andere woorden: Jij bent al bezig met ..."Is het geboren worden of dood gaan"?
    Helaas weet ik het verschil niet meer zo goed na 6 BDE's.
    Jij weet tenminste nog dat "je bent die je bent" en dát kan van Dennis al niet meer zeggen.
    Die stakker voelt zich nog slechts de bast van een boom: verworden door 1000 genen-ratio's.
    Dan heb ik nog meer respect voor Armandus die in deze omkeringsfase de KERK vaarwel heeft gezegd en als enige in ons gezelschap al met zijn gedachten in de de kosmos van de NASA beleeft.

    Armand...
    Het wordt - denk ik - tijd dat je ons met een nieuw verhaal weer effe in de kosmos neerzet, want volgens mij moet het daar ook kermis in de HEL zijn, want hier op aarde is echt geen droog brood meer te verdienen.
    Ik ben het 100% met je eens "Het bleek een rot artikel te zijn" en het wordt tijd voor vernieuwing.

    En dan tenslotte...
    Maria is nu in de ban van Danicken, die de Goden als kosmonauten ziet.
    Zij gelooft niet meer in mij nadat ze daar tegen kwam dat 1 baktun 144000 dagen is, terwijl ik dat als ongeletterde had ingevuld als 144000 jaar dat wij als "engelen of angelen" het leven op aarde naar de klote hebben weten te brengen.
    En Trix...
    Je weet hoe de wereld werkt. Als men ergens een foutje vindt is alles wat deze gek aan het papier toevertrouwt waarschijnlijk allemaal fout.
    Met ander woorden: Er is nog hoop in deze bange dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Toch even reageren ondanks ik niks te zeggen heb, het lijkt me hier niet echt om mij te gaan.. Dennis ik heb in verleden met mijn eigen naam gereaguurd en ben xopx gebanned.. Ik snap goed wat jullie bedoelen, bedankt voor de goede raad maar Ik red me wel..of ben niet meer te redden..whatever nihilist Iam..

    Hoe zit het eigenlijk met planeet X, denken jullie dat dit waar kan zijn of hebben jullie deze theorie al uitgesloten?
    Misschien kunnen we overspringen als ie langs komt..

    BeantwoordenVerwijderen
  54. baktuns dit of baktuns dat, met de kernenergie issues op dit moment zit Siegfried weer recht in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen